In 2009 werd ik geïnterviewd door The Wall Street Journal over batterijen. Het volgende is een transcript van dat interview.

"Het is een grote verandering en het was een geweldige uitdaging. Ik was toen nog maar een tiener, dus ik had nog nooit een auto in mijn bezit gehad, dus ik was erg enthousiast. Op dat moment woonde ik in Amsterdam, dus het was heel, heel spannend. Ik wist niet veel over elektrische auto's en dit was de eerste keer dat ik echt een auto had gereden, en ik vond het erg cool. Er waren maar een paar auto's op de weg. Ik reed in een Renault 2L, en dat was alles wat ik wist hoe te rijden. Ik stapte op de bus, en het eerste wat ik deed was kijken naar de auto en zien wat ze hadden voor een batterij. Ik moest gewoon zien wat het was, hoe het werd gemaakt, en wat het werd beoordeeld voor, om erachter te komen hoeveel het zou kosten.

Ik heb veel ervaring door mijn ervaring met elektrische auto's in Nederland. Ik ben een Nederlandse elektricien van beroep en een specialist in batterijen, met name de elektromotor.

Het kostte me meer dan 3 jaar om eindelijk een volledig functionerende batterij te bouwen. Mijn eerste poging om het bouwen van een elektrische auto batterij was een mislukking. Ik kocht een paar batterijen van lokale verkopers, maar ik moest ook wat risico te nemen. Ik wist niet precies wat de batterij ging doen, dus ik begreep niet het risico dat ik nam toen ik het kocht. Na de mislukte eerste poging moest ik leren risico's te nemen. Toen ik begon, probeerde ik mijn eerste batterij te bouwen. De eerste batterij die ik gebouwd is ongeveer 30 jaar oud en ik ben niet zeker dat het was eigenlijk volledig functioneel. Maar ik heb nog steeds de onderdelen die worden gebruikt in de auto vandaag.

Mijn leven

Toen ik klaar was met school begon ik een bedrijf en het werd een deel van mijn leven.

Ik ben ook een schrijver, een illustrator en ik heb een blog en een boek. Mijn auto batterij blog is geen vervanging voor mijn werk in de auto-industrie. Het biedt alleen de informatie die ik nodig heb om bij te houden van de huidige batterij status van mijn auto en de conditie ervan. Deze blog behandelt alle aspecten van de levensduur van de batterij van de auto: veiligheid, opladen, laadstatus, oplaadtijden, onderhoud en nog veel meer. Ik probeer het een beetje grappig en een beetje interessant te houden. Ik ben ook een grote fan van Tesla en elektrische voertuigen. Deze blog is in het Nederlands, maar je mijn Engelse vertaling hier vinden.

Deze blog is opgericht in 2011 en is in zijn vijfde jaar. Het heeft nu bereikt 2.000 bezoekers.

Mijn motto is de "Direktor en leidde" ("De chauffeur moet altijd klaar zijn"). Als ik zie dat ik mijn auto een beetje sneller kan laten rijden, dan doe ik dat. Als ik geen vertrouwen heb in mijn werk, doe ik dat niet. Ik ben altijd op zoek naar manieren om mijn vaardigheden te verbeteren en mijn vak te verbeteren.

Gemiddeld probeer ik ongeveer 1-2 blogposts per dag te lezen. Ik heb geen normaal schema en ik heb veel vrije tijd. Als ik niet werk of op school zit, doe ik graag de volgende dingen. Ik maak meestal een blog post over een onderwerp van mijn keuze. Ik ben een zeer actieve gebruiker van het internet. Dit geldt ook voor Google en Twitter. Ik geniet van het delen van mijn gedachten over dingen en mensen, evenals het delen van mijn ervaringen en ervaringen van het leven.